Doprava zboží
1) Doručení zboží
Zboží bude doručeno zpravidla max do 2 pracovních dnů. Do doby dodání se nepočítá den objednávky.
DPD Classic - doručení na adresu
Česká republika - 189,- Kč s DPH (platba při převzetí balíků) dobírečné 35,-Kč. - DOBÍREČNÉ ZDARMA PŘI PLATBE KARTOU NEBO PŘEVODEM
Při odběru nad 3000,-Kč není poštovné, dobírečné ani balné účtováno

DPD Pickup doručení do výdejního místa.
Česká republika - 79,- Kč s DPH PLATBA POUZE PŘEDEM KARTOU NEBO PŘEVODEM
Zásilku vám uschováme na výdejním místě až 7 kalendářních dnů a v DPD boxu po dobu až 48 hodin. V rámci naší skupiny Geopost můžete využít přes 100 000 výdejních míst Pickup. Většina má otevřeno minimálně jeden den o víkendu. Jedná se o největší síť výdejních míst v Evropě.
V případě výměny zboží je účtováno standardní poštovné dle zvoleného doručení.
Parcel CZ Private - na adresu
Jeden z nejoblíbenějších přepravců nabízející spolehlivé doručování zásilek na adresu i na výdejní místo. Síť výdejních míst PPL v Česku tvoří přes 6500 obsluhovaných výdejních míst (ParcelShop) a boxů (ParcelBox). S PPL můžete doručovat pohodlně nejen v Česku, ale také po Evropě.
Cena přepravy 129,-Kč. a dobírka 35,-Kč. Při objednávce nad 3000,-Kč. doprava zdarma.
PPL - doručení do výdejního místa
Cena přepravy 699,-Kč. a dobírka 35,-Kč. (při platbě kartou dobírka zdarma). Při objednávce nad 3000,-Kč. doprava zdarma.

Zásilkovna Z-Point, Z-Box
2) Převzetí zásilky
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné prohlédnout i obsah balení a vše zdokumentovat a sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci GEIS na: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
3) Nepřevzetí zásilky
Pokud zákazník bez vážných důvodů nepřevezme již objednané zboží, vyhrazuje si dodavatel pstupovat dle obchodních podmínek a §522 občanského zákoníku - prodlení věřitele.
Reklamace poškozené zásilky
Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned při převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány nebude již později možno reklamovat.
DŮLEŽITÉ! ZÁSILKU PŘI PŘEVZETÍ PŘED ŘIDIČEM PODROBNĚ ZKONTROLUJTE!!!
Při známce jakéhokoli poškození pořiďte fotodokumentaci a sepište s řidičem škodní protokol.